۲۲ پاسخ

من که خودمو جر وا جر کردم نگرفت پستونک🤦‍♀️

پسر من ماه اول میگرفت از وقتی پسونکش ارتودنسی گرفتم دیگه نخورد فقط عوق میزنه راهی هست دوباره بگیره

منم میگیره ولی نمیدونم پستونک براش سنگینه باید با دستم نگهش دارم که بمکه😬

دخمل من همون روز اول تو بیمارستان گرفت 😀

ن شیشه ن پستونک مرگ بر امریکا هیچ کدوم نگرف

وای خدا حفظش کنه چقد شیرینه
ماشاالله بهش
شیر خودتو میدی؟

دختر من فقط وقتایی که وقت شیرش نیست ولی خوابش میاد خیلی کمکش میکنه.‌
راستی این‌پستونکی‌ که دهان پسرتونه چه بامزه اس، میشه بپرسم‌چیه؟

پسر من دوس داره با همونمم خوابش میبرع خوابش که میبره پرت میکنه بیرون در کل فقط وقتی میخاد بخابع پستونک دوس دارع در طول روژ زیاد نمیگیرع

پسر منم مثل بچه شما

چه خوب بخدا

من اوق میزد

کل پستونک گرفتن دخترم شاید پنج روزم نشد
پستونک رو بهش میدم شوتش میکنه بیرون 🤣

هیچ کدومشون نخوردن

خانما چرا گهواره اینطوری شده اینجا پیامم نمیاد؟؟؟؟ چون تو تاپیک ها میاد

من میخواستم بگیره ولی تا میزاشتم دهنش میخواست بالا بیاره دیگه نگرفت

کلا تو دهنشه شاید رو هم رفته ۲ ، ساعت نخوره😁

خخوشبححالت. دختر. من هرکار میکنم پستونک نمیگیره

پسر من برا پستونک گریه نمیکنه اما گریش با پستونک اروم میشه و وقت خواب میذارم دهنش خوابش میگیره میندازش

پسرم بین منو پستونک احتمالا پستونک و بیشتر دوست داره👶🏻

از ۲۴ساعت ۲۲ساعت پستونک داره،دایم دنبالشه

اره بچه منم عاشق پستونکه البته اولش نمیخورد چون ارتودنسی بود عوق میزد من عوض کردم بادومی گرفتم بالاخره عادتش دادم درسته میگن سخته ترک پستونک ولی الانم بدون پستونک واقعا سخته اروم نگه داشتن بچه

خیلی وابسع پستانک شده بعد ها اذیت میشی از ترکش
پستانک بچه خیلی لاغر میکنه
کاش نمیدادی
چند وقتشع؟

سوال های مرتبط