سلام من زایمان کردم درد زایمان بود

۴ پاسخ

مبارکت باشه عزیزم ان شاالله قدمش پر از خیر و برکت

مبارک باشه عزیزم

مبارک باش گلم طبیعی یا سز
دستگاه رفت یا ن

سلام عزیزم بسلامتی مبارک باشه حال خودت ونی نی خوبه

سوال های مرتبط

مامان کارن و کاوان🥰 مامان کارن و کاوان🥰 ۱۰ ماهگی
مامان دوقلوهاو داداشی مامان دوقلوهاو داداشی ۱۲ ماهگی