۵ پاسخ

من ۳۲هفته۱۷۰۰بودم گفتن کم🥲

من ۳۸ هفته هستم ۲و ۷۰۰ بود یه هفته دیگه وقت دارم لیدی میل جواب میده بخورم وزن بگیره؟

من تو31هفته هستم قرار فردا برم؟ 1800 خوبه راحت تا دنیا اومدن 3500به بالاس

سلام خوبه خدا رو شکر

تصویر

منم دیروز ۳۳هفته بودم رفتم ۲بود گفتن کمه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی