بچه های من ۳۶هفتع بدنیا اومدن با وزن ۲۸۰۰/۲۶۰۰
۳۴هفتع۲۲۰۰/۲۴۰۰بودن
وزنشون پایینه یکم
تو ۲۸ و یا ۳۰ هفته چقد بودن
۲۵۰۰ و۲۳۰۰بدنیا میان
منم منولد که شدن همین وزن رو داشتن نگران نباش
نگران نباش پسرامنم همین وزن بودن تازه ۳۳ هفته بدنیا اومدن امپول ریه زده بودم ازقبل خداروشکر ۴ رفتن دستگاه بایت زردی فقط
بچه هاب من ۳۶هفته دنیا اومدن
۱۸۰۰/۲۰۰۰کیلو
دستگاهم نرفتن
کوچولو موچولو بودند
خوبه عزیزم نگران نباش
تاریخ زایمانت کی هست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.