امروز رفتم سونو وزن یکی از قل های۱۶۰۰یکیشم نزدیک۱۵۰۰
گفت دختر ریزه میزس🥲🥲

۵ پاسخ

منم دخملم ریزع هست

اییی جوونم
چارستون بدنشون سالم

هفته های آخر بیشتر وزن میگیرن گوشت کبابی بخور تا وزن بگیرن

انشالله بسلامتی دنیا میان بعدش تپلی میشن

ویییی خداا.🥹. انشالله سالم بفل بگیریشون🤲🏻🧡

سوال های مرتبط