دلستر
شیرینی خامه ای
آجیل
گوشت
حبوبات
من ویتامینامو خوب خوردم
با هر هفته بستنی🤣
شیر وخرما
گیسو ۲۴۵۰بود سونو رفتم چهارشنبه این هفته
من ۳۰ هفته ۲کیلو بود
منم ۳۳ هفته ۱۹۰۰ بود فرستادنم داپلر😐
اینقد ک دکتر گف کمبود وزن داره
سویق جو و عدس و گندم و سنجد
با پودر بادوم و کنجد
و سه شیره قاطی کن بخور روزی دوقاشق
من دارم میخورم ببینم چی میشه
بستنی گردو اجیل پودر لیدی میل
بستنی اجسل تخم مرغ کباب
بادام درختی
گردو
حلیم
آب گوشت
نخود نفخشو حتما بگیر
سمنو
پودرلیدی میل میگن وزن میده عزیزم
بستنی واجیل وکباب هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.