کی بریم دکتر ک سونو انومالی بنویسه

۵ پاسخ

۱۶ هفته من رفتم

سونو رو باید ۱۷ هفته پر باشه ولی ۱۸ هفته رو نباید رد کرد همون داخل ۱۷ هفته برو

من ۱۷میرم

۱۸ هفته ک رفتید بهترین موقعس

بهترین هفته و روز برا انومالی مثلا 18 هفته‌ی کامل یا مثلا 18 هفته و 2 روزه، دیگه خودتون حساب کنین چند روز قبل از این تاریخ برین دکتر تا براتون سونو بنویسه

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😙 مامان دخترم💗😙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سیدعلی مامان سیدعلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امید مامان امید هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امید مامان امید هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ایلی💚 مامان ایلی💚 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وششم بارداری