۴ پاسخ

اگ‌تکمیلی داری که باید دکتر‌متخصص بنویسه

والا بیمه چیزی نمیده فرقی نداره ازاد بری یا دکتر بنویسه

دکتر می‌نویسه خودش

ازاد هم میشه.که بیمه تعلق نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌ودوم بارداری