آنومالی رو میشه خودمون بریم یا حتما باید دکترمون بنویسه؟

۸ پاسخ

عزیزم خودت برو ببین تو مثلا سونوت میشه ۱۳۰۰ میری پیش دکتر ۳۵۰ ویزیت میدی برات بنویسه میای سونو میشه ۹۸۰ بقیشو ویزیت دادی دکتر ازت گرفته پس آزاد برو فرقی نداره

سلام میشه درخواست بدی من نمیتونم

من خودم رفتم آزاد ۱۵۰۰

در کل چیزیشو بیمه نمی‌ده اگر تکمیلی نداری خودت برو

دکتر خودش می‌نویسه

اگه بیمه خوب نداری نرو بنظرم چون اینجور باید فقط هزینه ویزیت بدی

میشه ولی ازاد حساب میشه دیگه، دکتر بنویسه بیمه یه مبلغی کم می کنه
برا من با بیمه ۹۴۰ شد ازاد گفت ۱۲۰۰ ۱۳۰۰

خودت بری ازاد حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌ودوم بارداری