چراانقد شیر ماجان بدبو وبد مزه اس؟

۵ پاسخ

من پاستوریزه پاکتی ها میدم
فقط ی بار شش ماه پیش گرفتم ماجان دیگم نخریدم

من فقط دومینو میگیرم

آره بوش بده ..غلیظم هست ‌..ولی میخوره دخترم

من پرچربشو گرفتم خوب بود مشکلی نداشت
هاکان که اصلا شیر خالی نمیخوره اونو قشنگ میخورد

مزه اش ک‌خوبه، بوش بده فقط

سوال های مرتبط

مامان شیرین  عسل مامان شیرین عسل ۳ سالگی
مامان نفس👼🏻 مامان نفس👼🏻 ۲ سالگی