خانوما ۱۷هفته و یک روز برای سونو انومالی مناسبه؟

۸ پاسخ

نه، ۱۸ هفته تمام

۱۸ هفته برو

من سر دخترم ۱۶ هفته رفتم همچی هم نرمال بود

بله منم اون هفته رفتم

من ۱۷ هفته و ۴ روز رفتم آنومالی خداروشکر همه چیش خوب بود

بهتره صبر کنی توی هفته ۱۸ بری
از هفته ۱۸ تا ۲۰ وقت داری البته من دکترم اینجوری گفت بازم از دکترت سوال کن

زود نرو الکی نگرانت میکنن بزار همه چیش قشنگ تشکیل بشه
۱۸هفته و ۲،۳روز برو

۱۸هفته دو روز

سوال های مرتبط

مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی
مامان هانا 🐰 مامان هانا 🐰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ام بارداری