ماماخصوصی بگیریم بهتره یا ماما همراه؟

۷ پاسخ

سلام من ولیعصر بودم گفتن اگه دکتر بیاد بالاسرت ۱۵ تومن میگیره واسه همین ماما خصوصی گرفتم ۴ تومن بچه رو اون دنیا آورد

ماماخصوصی خودش بچه رو میگیره بخیه اینا میزنه و اجازه نمیده کسی معاینه کنه

معلومه خصوصی

مگ فرق داره

دوتاشم یکی هستش دیگه

خصوصی

فرق داره؟

سوال های مرتبط

مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان آنیا🐣 مامان آنیا🐣 ۸ ماهگی
مامان آرین😍❤️ مامان آرین😍❤️ هفته چهلم بارداری