خانما میگم ماما همراه واجبه بگیریم؟

۶ پاسخ

خیلی خوبه یه دلگرمی خیلی بزرگه برات تو دردا

من گرفتم راضی بودم بگیری خیلی بهتر از نگرفتنه

من میخوام بگیرم حالا نمیدونم خوب یا نه

من رفتم بگیرم دیدم دنگ و فنگ داره منصرف شدم

واجب نیس ولی خودت راحت تری

نه واجب نیس

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۸ ماهگی
مامان بیبی مامان بیبی هفته سی‌وششم بارداری
مامان آنیا🐣 مامان آنیا🐣 ۸ ماهگی
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی