خانما ماما همراه از چند هفته بگیریم؟

۴ پاسخ

من از ۳۴ هفته گرفتم ۳۵ هفته رفتم سونو بچه سفالیک بود دیگه ۳۷ تموم شه باید باهاش قرار داد ببندم واسه زایمان

من از ۲۰ هفته میرفتم پیشش برای ورزشا
ولی الان گفتن بچه بریچه
قرار بود این هفته قرار داد ببندیم ولی فعلا کنسل کردم

37هفته گرفتم

من از34هفته گرفتم

سوال های مرتبط

مامان بیبی مامان بیبی هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرین😍❤️ مامان آرین😍❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی