توی ۳۵هفته وزنش ۲۴۰۰خوبه؟؟

۵ پاسخ

من ۳۶هفته بهم گفت وزنش۲۶۰۰فرداش زایمان کردم ۳کیلو بود

منم مث تو بودم

اره خوبه منم ۳۵ بودم ۲۴۰۰ بود ۳۷ هفته رفتم ۳ شده بود

من ٣٤هفته و ٥روز ٢٤٠٠بود دكتر گفت خوبه ولي بايد ٢٦٠٠باشه

من ۲۳۰۰بود

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۶ ماهگی
مامان دختر کوچولوی مادر مامان دختر کوچولوی مادر ۱۲ ماهگی
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی