۲ پاسخ

من که خیلی دارم میخوام برم دکتر
چند روزه اینجوری شدم

نه خواهر
ولی خوب سنگینم
خستم
نمی‌دونم
انگار بلاتکلیفم

سوال های مرتبط

مامان دیاکو مامان دیاکو ۶ ماهگی
مامان ادرین مامان ادرین روزهای ابتدایی تولد