۴ پاسخ

نه عزیزم من ماه پنجم خیلی کمر درد داشتم الان خداروشکر ندارم شیاف پروژسترون استفاده میکنم کمر دردم گم شد
الان فقط ترشحات سفید ابکی دارم بعضی موقع

من ک کمرم دارہ نصف میشہ
نمیتونم دیگہ خودمو بکشم🤣🤣

من خیلی وقته کمر درد دارم بنظرت خطرناکه؟😢 پیش دکترمم رفتم ولی همش فراموش کردم بگم بهش

آره من دیشب نصف شب اینجور شدم🥲بیست دقع بود بعد خوب شد

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۳ ماهگی
مامان h.mns مامان h.mns هفته سی‌وپنجم بارداری