این سایز پوشک مناسب بچمه ؟!؟ سایز ۴ هست

تصویر
۱۳ پاسخ

خوبه عزیزم اندازس

اندازس گلم

سایز ۴ تا چ سنی استفاده میشه عزیزم؟
بچتون چند کیلوعه؟

چسبا مگه نباید بهم برسن؟

منم میخام ۵بگیرم ۴نم پس میده

انگاری یکم بغل ران شو گرفته من +۴میبندم

منم۴میندم مارک هانیز
ها نیز نسبت ب مارکای دیگ سایزش بزرگتره

خوبه اندازس

نه کوچیکه.باید چسباش رو هم بیفته

وزنش چنده

خیلی چسبشو محکم بستی اذیت میشه

اندازس گلم فقط یخورده گشاد تر ببند براش

اره عزیزم پسر بچه تو پوشکش به خاطرش التش باید راحت باشه خیلی کیپ نباشه اینجوری که به نظر خوبه سایزش

بزرگ نیس؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته نهم بارداری
مامان لیان و پسری💕💙 مامان لیان و پسری💕💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان 🎀فاطمه زهرا🎀 مامان 🎀فاطمه زهرا🎀 ۱ سالگی