۷ پاسخ

دکتر قبلی من گفت اصلا انجام نمیدهم خیلی خطر داره دوتا جراحی حساب میشه
این دکترم گفت فایده آیی ندارع
چون باید بعد زایمان کم کنی بعد ی مدت بیای
اگه الان انجام بدی دوباره نچقسمت هوایی بالایی شکم میاد آویزونی میشع

شما سزارین اول پوست شکمت آویزون شد ؟؟شکم اول میتونه انجام بده

با ورزش خودش لاغر میشه دیگه بعدا هم میتونی لیفتش کنی

من به دکترم گفتم موقع سزارین انجام بده برام
گفت خیلی خطرناکه اصلا توصیه نمیکنم
خطر امبولی داره

اصلا نکن
چون نتیجه خوبی نداره

چی چی هست اینی ک گفتی

ااااا منم می‌خوام انجام بدم
ببینم دکترم قبول میکنه

سوال های مرتبط

مامان میران💙مهراد مامان میران💙مهراد ۴ ماهگی
مامان پناه👧🏼🩷 مامان پناه👧🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد