۴ پاسخ

من کمر درد دارم ترشح .ادرا زیاد شده نمی‌دونم مال بارداری یا پریودی

ی فرقی هست.البته برا من ک اینطوری بود.
درد بارداری کوتاهه مثلا برا من دو سه دقیقه بود و تو ی روز ۴،۵ بار تکرار میشد

واسه من اینجوری بود که یهو درد پریودی می‌گرفتم در حد ده پونزده ثانیه بعد دوباره خوب میشد ،تو طول روز یکی دوبار اینجور میشدم کلا خیلی علائم پریودی و بارداری شبیه همه

اصلا معلوم نیست خیلی شبیه هم هستن

سوال های مرتبط

مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته چهاردهم بارداری