۵ پاسخ

الانا هیچ ترک نمیخوری ماه آخر که حوصله نداری موهاتو شونه کنی یهو میترکی در حالی که روغن هم داری میگی به درک 🤣

اول ربط داره به و ارث بعد کرم و ترک،روغن موستلا خیلی عالیه

با روغن زیتون شبا ماساژ بده

من همه چی زدم هر چی فکرشو کن ماه آخر زد

من کرم ضد ترک هیدرودرم خریدم
و روغن هم ارگان میزنم

سوال های مرتبط

مامان اقا لوبیا مامان اقا لوبیا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان عسلچه🍯👶🏻 مامان عسلچه🍯👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وششم بارداری