۶ پاسخ

بله منم ت هفته های شما بودم خیلی شدید بود
الان کمتر شده گاهی میشوزه

من ک کلا تو خونه نمیتونم لباس زیر بپوشم انقدر سینه هام درد میکنه و میسوزه شبا انگار بدتر میشه نمیدونم عادیه یا نه🥲🤦‍♀️

آره الناز منم از قبل از این که بدونم باردارم می‌سوخت و درد داشت و سنگین شده بود .طبیعیه عزیزم

سلام عزیزان دل من سیسمونی میفروشم با قیمت مقرون به صرفه
همه لباسا زیر ۲۰۰ تومن همه زیر دکمه ها ۸۵ ت
ممنون میشم به پیج اینیستا سر بزنید
sismoony_mehri

وای منمممم میخارررره و میسوززززه شدیددددد.مخصوصا شبااا.چنگ میزنم بهشون😭

درد هم داری از کی شروع شد؟

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد