آموکسی سلین ۵۰۰ در بارداری میتونم بخورم

تصویر
۱۳ پاسخ

سفیکسیم خوردم

نه نخوری

سفکسیم400وآزیترومایسین میشه ولی آموکسی فک نکنم

من دکترم بخاطر عفونت دندان بهم داد تو هفت ماهگی

دکتر ب من هر8ساعت داد برا عفونت شدیدم

سفکسیم ۴۰۰ خیلی بهتر و تو بارداریم مجاز

دکتر به من بخاطر عفونتم داده میخورم

نه دکتر به من آزیترو داد یبارم سفیکسیم

خیر نمیشه خورد

روزی یدونه

بله دکتر بمن داد

فک کنم فقط آزیترو میشه خورد

نه

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه ها😍 مامان جوجه ها😍 روزهای ابتدایی تولد