اموکسی سلین ۵۰۰ کسی تو بارداری خورده ؟

۸ پاسخ

منم ماه اخر خوردم .

اره من برای گلودرد خوردم هر ۱۲ ساعت

من خوردم

آره منم خوردم برا گلوم دکتر گفت مشکلی نداره

من ۷ روز خوردم هر ۸ ساعتی یکی بخاطر دندون دردم

منم خوردم

من خوردم ولی تو سه ماهه دوم. الان نمیدونم میشه خورد اتفاقا عفونت دندون هم دارم

من دارم میخورم هر ۸ ساعت

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد