خانوما کسی تو بارداری مترونیدازول ۵۰۰ خورده؟

۷ پاسخ

بله من خوردم

من خوردم،ببخشید اسهال شدید داشتم،گفتن عفونت روده‌ایع،و چون عفونتع بدتره برای بچه، مترونیدازول۵۰۰،حدودا ۵تا دونش خوردم تا خوب شدم

دکترم بخاطر عفونت تجویز کرده

بله من مصرف میکنم

نه فکر نکنم بدون مشورت نخور

عزیزم بهتره با پزشک مشورت بشه، آنتی بیوتیک بیشتر پزشکا تو بارداری سفیکسیم۴۰۰ میدن

مترونیدازول جزو داروهای ممنوع بارداریه

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد