۶ پاسخ

شربت تیمکس برا گلو درد خیلی خوبه

سفکسیم ۴۰۰

اشکال نداره بخور اما باهاش اب فراوون بخور تا شیرت خشک نشه من زیاد خوردم اشکال نداره

میتونی‌بخوری ولی مایعات زیاد بخور تا شیرت کم نشه

شیرت رو کم‌میکنه و اگه قرص میخوری برا جلوگیری اثرش رو از بین میبره دیفن هیدرامین قرقره کن

گاوم=گلوم🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان آقا رادمهر مامان آقا رادمهر ۱۱ ماهگی
مامان پرتقال🍊لیمو🍋 مامان پرتقال🍊لیمو🍋 ۱۱ ماهگی
مامان Liana_Alireza مامان Liana_Alireza ۱۲ ماهگی
مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی