چرا این هفته ها اینقدر آروم میگذره...🫠

۵ پاسخ

برای منم خیلی دیر میگذره

برای منم نمیگذرهههه

شمارش نکن اصلا من یکی دو هفتس شمارش نمی‌کنم و خودمو سرگرم فیلم و داستان و کارای خونه و کلاسای ورزشم میکنم زودتر میگذره واسم

ماه هشتم پر از درد بدنه 🥴

برا من چرا اینقدر داره سریع میگذره پس🥲🤌

سوال های مرتبط

مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی