خانما برا سرما خوری میشه عسل داد بچم؟

۷ پاسخ

بله میتونی بدی

نوک قاشق چای خوری بده

من شنیدم زیر ۲ سال ندین بهنره منم ندادم

اره میتونی از یه کوچولو شروع کن
بالای یکسال میتونن بخورن

من دادم البته از خیلی کم شرو کن ببین حساسیت نده

آره عزیزم من میدم البته با نظر پزشکش دادم

زیر ۲ سال نه نده

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی
مامان 💙امید زندگی سام💙 مامان 💙امید زندگی سام💙 ۱ سالگی
مامان پسری و دوقلوها مامان پسری و دوقلوها ۱ سالگی