۳ پاسخ

اگه رفلاکسش خوب بشه از پایان 6ماهگی
اگه خوب نشه شیر ساده بالا بیاره تا 1سالگی به من دکتر گفت

این شیر خوشک برا بچه های رفلاکس هست

میگن تا ۶ ماهگی
یک یا دو رو نمیدونم داره ی نه سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان ماهان و دوقلوها مامان ماهان و دوقلوها ۸ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان پناه 🤍 مامان پناه 🤍 ۱ سالگی