خانما کسی بوده با تخمدان پلی کیستیک باردارشده؟

۲ پاسخ

من خیلی وضعم خراب بود.یه دوره آمپول زدم همون ماه شدم

من بعد سه ماه اقدام طبیعی بار دار شدم . حتی فولیکول بالغ هم نداشتم ریز بودن

سوال های مرتبط