۵ پاسخ

من ده ساله پلی کیستیکم اما دارو نمیخورم منم مجردی و اوایل ازدواج همش میخوردم دیگ نخوردم

دوفاستون قرص کم ضرر و خوبیه من سالهاست استفاده کیکنم

منم دارم یه هفته س پریودیم تموم شد باز امروز شدم دارم دیونه میشم نه ب اون کا با قرص پریود میشم نه ب این که خود بخود میشم ماهی س بار .دبگه جوش و ک نگم انگار تازه سن بلوغمه دلممم میخواد بار دار شمممم الان شش ماه ک اوننم بکل فکنم باطله

سونورکتال انجام دادی عزیزم؟؟

حالا من پلی کیستک هستم اصلا خونریزی غیر طبیعی ندارم کیست بزرگم دارم علاوه بر ریزا

سوال های مرتبط