من ده ساله پلی کیستیکم اما دارو نمیخورم منم مجردی و اوایل ازدواج همش میخوردم دیگ نخوردم
دوفاستون قرص کم ضرر و خوبیه من سالهاست استفاده کیکنم
منم دارم یه هفته س پریودیم تموم شد باز امروز شدم دارم دیونه میشم نه ب اون کا با قرص پریود میشم نه ب این که خود بخود میشم ماهی س بار .دبگه جوش و ک نگم انگار تازه سن بلوغمه دلممم میخواد بار دار شمممم الان شش ماه ک اوننم بکل فکنم باطله
سونورکتال انجام دادی عزیزم؟؟
حالا من پلی کیستک هستم اصلا خونریزی غیر طبیعی ندارم کیست بزرگم دارم علاوه بر ریزا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.