این برا بچه ۳ماهه خوبه؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

عالیه

اره هر8ساعت بش بده خیلی بهترشد خداروشکر

اره دکتر واسه سرفه ها دختر منم نوشته

اره من میدم

اره خیلی خوبه

سرماخوردگی

سوال های مرتبط

مامان ِنینی❣️❣️ مامان ِنینی❣️❣️ ۴ ماهگی
مامان سِلما♥️ مامان سِلما♥️ ۹ ماهگی
مامان مهنا سادات مامان مهنا سادات ۱۳ ماهگی
مامان طنین🐣❤️ مامان طنین🐣❤️ ۹ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی