۴ پاسخ

من شربت ندادم
بچم سرفه هاش شدیده
گل بنفشه رو دم کردم بهش دادم خورد
بالا آورد حسابی تمام مخاطی که رو سینش بود اومد بیرون
هنوزم سینش خس خس میکنه اما نه مثل قبل

من باشم جرات نمیکنم بدم

بردم دکتر سه بار ولی داروهایی که میده روش اثرری نداره

سرخود دارو نده ضرر داره ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی