۱۴ پاسخ

بالاس گلم

وااای 🥺🥺

عکس آزمایشات رو برای چت جی پی تی بفرست مث دکتر برات تحلیلش میکنه

قند بالا و ادرات دفع پروتئین داره و یکم باکتری

پس باید برم دکتر

ببین خیلی بالا نیست
یک مقدار بالاست
بنظرم با رژیم میتونی کنترلش کنی
ولی بازم به دکترت بگو

فکر میکنم یکم بالا باشه

قندت بالاست
دفع پروتئین ادرار. داری

مال من همینقدبود دوتا متفورمین میخورم

بالاست قندت عزیزم برودکتر داخلی

قندت بالاس
ادرارت هم دفع پروتئن داره
با دکترت صحبت کن

عزیزم قندبارداری داری بالاس
ولی نترس بیشتری متفورمین میده

يكم بالاست قندت خودشم علامت زده

بالاس قندت
ناشتا باید زیر ۹۵ باشه
یکساعته هم نباید بیشتر از ۱۸۰ باشه

سوال های مرتبط

مامان آوا وآراد مامان آوا وآراد ۹ ماهگی
مامان دلساجانم مامان دلساجانم ۱ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۸ ماهگی
مامان دخترم و داداشش مامان دخترم و داداشش ۷ ماهگی
مامان فقط خدا مامان فقط خدا ۳ ماهگی