سلام خانم ها.
بتا۳۷۶ ک تاخیر پریودم نداشتم
خوبه؟

۵ پاسخ

چند روز به پریودیت موند بود تست زدی

عزیزم چ علایمی داشتید ک رفتی بتا؟

خوبه ولی احتمالا یا دختره یا دوقلو

مبارکهههه

اره مبارکه

سوال های مرتبط

مامان آراد و آرین مهر مامان آراد و آرین مهر هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نعنا مامان نعنا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری