سلام خانمها ۱۶هفته برم سونو جنسیت معلوم میشه چیه؟؟

۵ پاسخ

من ان تی احتمال پسر بم داد ۱۴هفته رفتم گفت دختره دیگه نمیدونم به کدوم دلخوش کنم😂😐

آره عزیز تو 15 هفتگی ب بعد مشخصه انشالله

من رفتم ان تی احتمال دختر داد ولی ۱۶ هفته پسر گفت

آره دیگه

همون بزار بمونه ۱۸هفته برو انومالی دیگ

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان الوچه مامان الوچه هفته شانزدهم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۶ ماهگی
مامان دریا و🤰آریا🩵 مامان دریا و🤰آریا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان زهرام و معجزه💙 مامان زهرام و معجزه💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نِلاونویان مامان نِلاونویان ۱ ماهگی