۱۶هفته دیگه جنسیت پیداست؟؟؟بخوام برم سونو

۹ پاسخ

نه عزیزم تا۱۸هفته بری سونوگرافی آنومالی

آره ان‌شاءالله ولی اگه میتونی یهو بذار دوهفته بعدش آنومالی برو هرچند صبر کردن سخته من دارم روز شماری میکنم تا روز آنومالی برسه🥴😅

اره اوکیه ولی اگه دیر تر بری مثلا 18 هفته یا 19 خیلی بهتره چون تا اون موقع بازم بچه رشد میکنه اطلاعات بهتری میتونی داشته باشی از وضعیتش

اره ۱۶ هفته دیگه کامل معلومه

اره عزیزم

کاش اشتباه شده باشه سونو ۱۶ هفته ی من😭

آره عزیزم

اره مشخصه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان مامان پناه مامان مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙mohsen💙 مامان 💙mohsen💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری