بمون تا یه هفته دیگ برو دختر چ عجله ایه
چیزی نمونده تا انومالیت
بنظرم ۱۷هفته برو بگو میخام انومالی بدم که اگه رفتی تو دکتر گف زوده و فلان بزار جنسیتشو بهت بگه بعد نوبتتم فیکس میکنی برا هفته بعدش
اره برو .ولی اگه رفتم مثل من وسواس فکری نباش
من ک میرم نرو
من رفتم مشخص نشد بازم احتمال پولمم ریختم دور
من۱۵هفته و۴روز رفتم مسخص بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.