۱۶هفته و۴روز برم تعیین جنسیت مشخص میشه؟

۵ پاسخ

بمون تا یه هفته دیگ برو دختر چ عجله ایه
چیزی نمونده تا انومالیت

بنظرم ۱۷هفته برو بگو میخام انومالی بدم که اگه رفتی تو دکتر گف زوده و فلان بزار جنسیتشو بهت بگه بعد نوبتتم فیکس میکنی برا هفته بعدش

اره برو .ولی اگه رفتم مثل من وسواس فکری نباش

من ک میرم نرو
من رفتم مشخص نشد بازم احتمال پولمم ریختم دور

من۱۵هفته و۴روز رفتم مسخص بود

سوال های مرتبط

مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پناه کوچولو💕🩷 مامان پناه کوچولو💕🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ۴تانبات و تودلی مامان ۴تانبات و تودلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسته 💙 مامان پسته 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان بارانا 🩷 مامان بارانا 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری