آره من تاآنومالی طاقت نداشتم رفتم صددرصدگفت همونی که ان تی گفته بود خداروشکردختربود وتوبرگه هم نوشت
من بخاطر درد شدیدی که داشتم رفتم تازه.گفت ۱۶ هفته ای بهم ۹۰ درصد گفت پسره دیگه موند تا آنومالی البته بستگی به دکتر هم داره ولی خب آنومالی بری خیالت راحت تره
اره عزیزم میتونی بری
اره ولی هزینه اضافس ی دفه بزار آنومالی برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.