خانما الان برم تعیین جنسیت مشخص میشه به نظرتون

۴ پاسخ

آره من تاآنومالی طاقت نداشتم رفتم صددرصدگفت همونی که ان تی گفته بود خداروشکردختربود وتوبرگه هم نوشت

من بخاطر درد شدیدی که داشتم رفتم تازه.گفت ۱۶ هفته ای بهم ۹۰ درصد گفت پسره دیگه موند تا آنومالی البته بستگی به دکتر هم داره ولی خب آنومالی بری خیالت راحت تره

اره عزیزم میتونی بری

اره ولی هزینه اضافس ی دفه بزار آنومالی برو

سوال های مرتبط

مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💙mohsen💙 مامان 💙mohsen💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فوتبالیست مامان فوتبالیست هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لیان و پسری💕💙 مامان لیان و پسری💕💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان علی کوچلو مامان علی کوچلو هفته پانزدهم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وهفتم بارداری