سلام به نظرتون الان برم تعیین جنسیت

۷ پاسخ

بنظرم هزینه اضافه س، البته من سل فری دادم اونجا بهم جنسیت رو میگه، میذارم همون هفته 19میرم برای غربالگری دوم

من 15هفته و4روز رفتم مشخص شد

اره مشخصه

آره برو منم دیروز 15هفتم کامل شد رفتم بهم گفتن پسر انتی هم گفته بود پسره

والا من‌رفتم گفتن تا۱۶ هفته قطعی نیست انجام‌نمیدیم

نشون میده

سلام عزیزم اره نشون میده

سوال های مرتبط

مامان بارانا 🩷 مامان بارانا 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی🍓👼 مامان توت فرنگی🍓👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دریا و🤰آریا🩵 مامان دریا و🤰آریا🩵 روزهای ابتدایی تولد