واژنم تیر می‌کشه بعد درد می‌کنه از چیه؟

۶ پاسخ

طبیعی است منم چند بار اینجوری شدم

اگ عفونت ادراری نداری طبیعیه استخوان لگنه. منم دارم این دردو رحم جا باز میکنه فشار میاد

طبیعی عزیزم استراحتت بیشتر کن و دراز باش

عفونت ادراری نداری؟

منم توی این هفته اینجوری ام نمی‌دونم چرا 🥲🙂‍↕️
همش نگرانم

منم همونجوری ام‌نمیدونم والا

سوال های مرتبط

مامان النا وهانیه مامان النا وهانیه ۹ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری