بعضی موقع واژنم از درون تیر میکشه و درد میکنه طبیعیه؟؟

۸ پاسخ

آره طبیعی دختر لامصب فقط،واژن فشار میاره

سلام ببخشیدا من خیلی ترشحات کش دار دارم طبیعیه

منم بعضی اوقات درد دارم و تیر میکشه دکترم گفت رحمت داره جا وا میکنه

منم اینطوری میشم

تو حاملگی واژن خشک میشه،تو نزدیکی هم مشخص هست

واژنت خشک هست

اخی منم همینجوری هستم عزیزم فشارمیادبه پشتم اذیتم خیلی نمیدونم چرا اینجوریه

ارع عزیزم طبیعی من تا همین الانم همین طوریم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی