اوناییکه شیر خودشون میدم ب فرنی چه شیری بریزن پس؟

۴ پاسخ

من هم آب هم شیر خودم هم شیرخشک

تا شش ماهگی با آب بعدش شیر پاستوریزه میتونی بدی. زیر یکسال میتونی توغذاش استفاده کنی نوشیدنی بعد یکسال

یا آب شیر خودت

با آب یا شیرتو بدوش

سوال های مرتبط

مامان گنجشک مامان گنجشک ۷ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان مامان عاطی مامان مامان عاطی ۸ ماهگی