۵ پاسخ

ببخشید ۳۸ با ۳۷ اشتباه گرفتم نگران نباش این دردها طبیعی اگر درد پریودی داری ترشح چیزی داری برو دکتر

پس با هم هستیم بسلامتی باشه الانم منم کمردرد دارم یکسره دردش

اگر یکسره طبیعی جاشو گرم کن خوب میشه اگر میگیره ول میکنه پیگیر باش چند هفته ای

یا نه هی میگرفته ول میکرده

یکسره بوده دردت

سوال های مرتبط

مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد