۲ پاسخ

ناهار بدی بهتره که غذا چربتره معمولا

فرقی نداره عزیزم فقط چون محلول در چربی هست بهتره بعد از وعده غذایی استفاده بشه

سوال های مرتبط

مامان سامیار👼👶 مامان سامیار👼👶 ۳ سالگی
مامان مُحَمَدحُسِین🤍مِرسانا مامان مُحَمَدحُسِین🤍مِرسانا هفته شانزدهم بارداری