پوشک بارلی کیفیتش چطوره کسی استفاده کرده؟؟!

۲ پاسخ

اصلا خوب نیست

اصلا به درد نمیخوره.نم پس میده.بی کیفیت

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۲ سالگی
مامان مینی نینی مامان مینی نینی ۱۳ ماهگی