دیابت بارداری گرفتم میترسم

۵ پاسخ

منم دارم ترس ندارع شاید بهت قرص بده بخوری منم میخورم رعابتم کردم قندم پایین اومد

ترس نداره
من بارداری قبلی داشتم
این بارداری هم دارم

من قند ناشتا ۱۰۲ بود برا شما چند بود ؟؟

قندت چنده مگه؟شاید با رژیم اوکی شه

چندی مگه ‌؟ نگران نباش فوقش انسولین میزنی

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته سی‌وششم بارداری
مامان یارا مامان یارا ۷ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان هفته بیست‌وپنجم بارداری