خانوما تو‌رو‌خدا کمک کنید من دیابت بارداری گرفتم؟

تصویر
۹ پاسخ

اره بالاس

با اجازه دوست عزیزمون که تاپیک گذاشته 🙏 🫶
مامانا من آنلاین شاپ لباس نوزادی دارم
لباس‌های، با کیفیت نخی و پنبه میارم که مناسب پوست نوزاد هست و حساسیت نمیده
قیمت اجناسمم خیلی مناسب تر از مغازه هست
تو روبیکا کانال دارم و اونجا کلی مامان از همین گهواره عضو شدن، خرید کردن و رضایت هاشون تو کانال گذاشتم
خوشحال میشم عضو کانال روبیکا من بشی
ایدی جهت عضویت کانال روبیکا nini_heed

نگران نباش
منم دارم اصلا هم مراعات نمیکنم و انسولین میزنم

تا اولته رعایت کن ک به انسولین نکشه الان بل یه متفورمین شاید کارت راه بیفته شایدم فعلا بگه تغذیه رعایت کن

نترس جانم من از 8هفته درگیرشم

آره عزیزم حتما دکتر برو دارو بهت بده

اره عزیزم قندت بالاست برو دکتر کمکت میکنه

اره فکر کنم عزیزم تا بری دکتر کلا دیگه چیزای شیرین و قند حذف کن تا ببینی چه طوریه

نترس برنج و حلیم و سرخ کردنی چیزای شیرین نخور روزی یه دونه قرص متفورمین ۴۰۰ بخوری سریع میاد پایین .

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیار♥️ مامان دیار♥️ ۵ ماهگی
مامان یارا مامان یارا ۷ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری