اره بالاس
با اجازه دوست عزیزمون که تاپیک گذاشته 🙏 🫶
مامانا من آنلاین شاپ لباس نوزادی دارم
لباسهای، با کیفیت نخی و پنبه میارم که مناسب پوست نوزاد هست و حساسیت نمیده
قیمت اجناسمم خیلی مناسب تر از مغازه هست
تو روبیکا کانال دارم و اونجا کلی مامان از همین گهواره عضو شدن، خرید کردن و رضایت هاشون تو کانال گذاشتم
خوشحال میشم عضو کانال روبیکا من بشی
ایدی جهت عضویت کانال روبیکا nini_heed
نگران نباش
منم دارم اصلا هم مراعات نمیکنم و انسولین میزنم
تا اولته رعایت کن ک به انسولین نکشه الان بل یه متفورمین شاید کارت راه بیفته شایدم فعلا بگه تغذیه رعایت کن
نترس جانم من از 8هفته درگیرشم
آره عزیزم حتما دکتر برو دارو بهت بده
اره عزیزم قندت بالاست برو دکتر کمکت میکنه
اره فکر کنم عزیزم تا بری دکتر کلا دیگه چیزای شیرین و قند حذف کن تا ببینی چه طوریه
نترس برنج و حلیم و سرخ کردنی چیزای شیرین نخور روزی یه دونه قرص متفورمین ۴۰۰ بخوری سریع میاد پایین .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.