۹ پاسخ

نی نی چیه ؟

ن شکمی

سنو واژینال انجام دادی؟

من شنیدم میگن اونایی که دهانه رحم تنگه نمیتونن طبیعی بیارن و امکان داره بچه ت کانال رحم خفه بشه ب همین علت سز میکنن

سونو رشد رفتی؟

برا منم تنگ بود طبیعی نتونستم اصلا باز نشد سزارین کردم بچه قبلیمو

یعنی طبیعی سخته برات

طبیعی نمیشه

فکر کنم طبیعی نمیتونی بیاری

سوال های مرتبط

مامان رادوین🩵🫀 مامان رادوین🩵🫀 ۴ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ونهم بارداری