۲۰ پاسخ

من کلا میخوام سزارین شم ولی بچم‌سفالیکه خیلی ناراحتشم حس میکنم رلحت نیست کاش عرضی بودی راحت میخوابیدی مادر❤️🥲

من از اول بریچه الانم لگدش گاهی راست یا چپ جای نافم حس میکنم یعنی هنو بریچه؟

من که دو قلو یکیش سفالیک یکی دیگش بریچ سزارین خدا شکر چون خیلی از زایمان طبیعی میترسم

وای برای منم سفالیک..حالا نمیچرخه بعدا؟؟؟

من سونوی ۳۰ هفته ک رفتم گفت بریچِ ، حرکاتشو دور ناف احساس میکنم میشه بریچ کامل یا بریچ با پا ؟

توی سنوی انومالی من زده فعلا هیدرو سفالیی دیده نمیشود یعنی چی؟؟

مال منم سفالیک هستن هر دو

انومالی کجاش نوشته

بچه ها میگم من همش تو این فکرم این بچه ها سرشون اینجور پاینه سرگیجه نمیگیرن؟؟😂😂😂

منم سفالیکم ولی لگداشو جلوی شکمم احساس میکنم وقت حس میکنم عرضیه

چقد جالبه 😮😮

آخی قربون بچم بشم بریچه با پاس

وای آره

توی هفته ی من دگ نمیچرخه؟‌منم سفالیکه

اره دیگ عزیزم الا بچه منم سفالیک ایجوری ک توعکس زده هستش تازه سرش اومده تو لگن و فشار و درد شدیدی میده ب لگن و رحم و کشاله ران همه جان

وای نگو که دوقولو هارو قراره طبیعی بیاری ؟🥶

برای منم سفالیک ولی من موندم پس چرا حرکت هاش زیر ناف ، حداقل لگد هاش رو باید بالای ناف حس می کردم

من قشنگ حس میکنم سرش نزدیک استخونا لگنمه

نی نی منم تو انومالی گفتن سفالیک،،😬

یاخدا منم سفالیکم نههههه😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم🥹💋 مامان نور زندگیم🥹💋 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد